piątek, 22 lutego 2013

Shiseido, Concentrate, Eye Wrinkle Cream

Krem o bogatej formule, przeznaczony do pielęgnacji delikatnej, cienkiej i podatnej na tworzenie się zmarszczek skóry wokół oczu. Skomponowany ze składników głęboko nawilżających i odżywczych, tworzy niewidoczną barierę ochronną i rewitalizuje. Producent obiecuje, że krem łatwo się rozprowadza i natychmiastowo ulega wchłonięciu, a regularne stosowanie zapewnia jędrną i młodziej wyglądającą skórę. 

Skład: aqua, squalane, paraffinum liquidum, petrolatum, sodium pca, ceresin, butylene glycol, polyglyceryl-2 diisostearate, glyceryl oleate, dipropylene glycol, cera microcristallina, sodium glutamate, cera alba, maltitol, methylparaben, polyethylene, sodium chondroitin sulfate, tocopheryl acetate, panthenyl ethyl ether, disodium phopshate, tocopherl, parfum, oryzanol, sodium hyaluronate, disodium adenosine triphosphate, beta carotene 


MOJA OPINIA

Krem stosuję oczywiście na noc ze względu na jego konsystencję, jest bardzoo nawilżający, trochę taki lepki, bardzo łatwo się rozprowadza, trzeba go wklepywac i mam wrażenie, że moja skóra pod oczami o wiele lepiej wygląda, jakby taka bardzo wygładzona :)) Nie podrażnia i nie mam na niego uczulenia, robi efekt tłustej maski pod oczami dlatego jest  przeznaczony na noc bo nie wyobrażam sobie używać w dzień bo jest na to za tłusty;) Nie potrzeba wiele nakładać więc na długo starcza:) Ja jestem po jakiś 12 dniach stosowania:)

Wiem, że dostępne są 15ml, ja póki co chciałam spróbować 5ml




3 komentarze:

  1. ile kosztował? domyślam się, że niemało... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. 15ml kosztuję około 200zł, a warto przedtem wypróbować, ten 5ml kosztował mnie 45 zł..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Malinowy Klub jest otwarty na inne osoby:) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń