środa, 27 lutego 2013

Farba do włosów L'oreal

Jakiś czas temu dostałam od koleżanki dwie farby z firmy L'oreal, bo chciałam przejść z czarnego na blond, ale jest tak, że jednak nie odważyłam się i chciałabym sprzedać farby, może któraś z was byłaby zainteresowana?

Jak wiecie, nie są zbyt tanie, a ja chciałabym sprzedać dwie za 30 zł plus koszt przesyłki 10 złotych. Zawsze możemy się jakoś dogadać ;)

Jedno opakowanie jest rozerwane, bo nie mieściło mi się pudełko do torebki ;/



To tak wyjatkowo i przy okazji robię taką akcje..

4 komentarze:

  1. Kiedys farbowałam Castingiem brązem wychodził czarny i trzymał jak wściekły.

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziekuje za taką opinie bo niedlugo chcę farbować bo mam odrosty.. a to taki zwykly brąz?

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że nie malowałaś, szkoda włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    nominowałam Cię do TAG Liebster Blog
    http://mooonipopracy.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń