środa, 27 lutego 2013

Lakier do paznokci Miss Sporty Clubbing Colors

Witam Dziewczyny ;) Chciałabym zaprezentować wam lakier z Miss Sporty, szczerze nie znam zbytnio tej firmy, poza lakierem i eyelinerem nic nie mam i cieżko mi o niej powiedzieć jako o firmie.., ale na temat lakieru mogę powiedzieć, że jest dosyć tani, utrzymuję się wraz z utwardzaczem z firmy Killys jakieś 3 dni ;) Jeśli chodzi o mnie to jestem z tego powodu zadowolona, bo bardzo dużo rzeczy wykonuję szczególnie tych domowych więc szybko lakier się zdziera..

Rossmann - Lakier do Paznokci Miss Sporty Clubbing Colors


Kolor według mnie bardzo wiosenny, pozytywny i fajnie nastraja paznokcie :))) zwłaszcza, że za oknem wyszło słoneczko to tak na poprawę humoru :))

Plus za pędzelek, który bardzo dostosowuje się do płytki paznokcia , to mi się bardzo podoba ;))

Mam paskudne skórki, znacie może dobre sposoby na ich pozbycie i przy tym nie uszkodzenie? ;)

1 komentarz: