środa, 13 lutego 2013

INGRID

Ostatnio zakupiłam bazę pod makijaż, czytałam trochę opinii na wizażu i zdecydowałam się ją kupić, dzisiaj nałożyłam po raz pierwszy, konsystencja taka wodnista, ale świetnie się rozprowadza na twarzy, poprzednio miałam z dermiki bazę to starczyła mi naprawdę na długo i właściwie to byłam z niej bardzo zadowolona, ciągle coś testuję, żeby wybrać coś odpowiedniego dla siebie. O tej z Ingrid mogę powiedzieć, że fajnie się nakłada podkład po uprzednim posmarowaniu bazy, w sumie póki co jestem z niej zadowolona, podobno zapycha, ale może uniknę tego na swojej twarzy :) Może znacie jakieś dobre i sprawdzone bazy? z przyjemnością bym wypróbowała, jeśli baza okaże się kiepska poinformuję za jakiś czas ;)


Zapłaciłam za nią 12zl, myślicie, że to rozsądna cena? czy jednak lepiej dołożyć więcej i kupić coś lepszego?

Jakie są wasze opinie na jej temat? Któreś z was wpadła w ręcę?


A tym czasem pamiętajcie aby święty dzień świecić:)
A jutro WALENTYNKI :D 

1 komentarz:

  1. też miałam, była całkiem ok ale ja staram się używać bazy od wielkiego dzwonu bo moje pory niemiłosiernie lubią się zatykać

    OdpowiedzUsuń