poniedziałek, 11 lutego 2013

Eyelinery

Chciałabym powiedzieć nieco o moich ulubionych eyelinerach. Numerem jeden jest Eyeliner z Wibo , kosztuje około 7 złotych , a jest niezastąpiony przez żaden inny jak do tej pory, jeśli któraś z was zna lepsze to proszę mi pisać bo z chęcią skorzystałabym z innych :) Bardzooo długo utrzymuję się na oczach :)

Drugi z czarnych to Essence, Black Mania, Carbon Black Liquid Eyeliner

Posiada wyprofilowany pędzelek, uwydatnia głęboką czerń , bardzo wydajny z resztą jak ten z Wibo chociaż nie jest tak długotrwały jak ten z wibo , po paru godzinach zaczyna się sypać (ale to może tylko tak u mnie :( ), koszt to około 11 złotych. Używałam go swego czasu bardzo często , z związku z tym, że mamy teraz zimę, moja skóra jest nieco jaśniejsza niż latem dlatego odstawiam go do czasu lata, kiedy moja twarz wygląda zdecydowanie lepiej :)

Lovely , eyeliner long lasting


Jak widzicie , już nie wiadomo jaki to eyeliner ;D tak go teraz używam , jestem w nim zakochana :) kosztuje około 7 złotych , i w zależności jaki mam cień na oczach to odcienie jego są bardzo różne właściwie powiedziałabym, że daje odcień niebieskiego niż szarego , ale podoba mi się to :) dziewczyny o zielonych oczach spróbujcie naprawde dobry kosmetyk . Chwalę go za to , że długo utrzymuję się na powiekach a to naprawde duży plus , łatwo się zmywa , właściwie to nie widzę wad ;D

Ostatni z moich eyelinerów będzie to MISS SPORTY STUDIO LASH 


Zakupiony kolor brązowy i zdecydowanie z tej firmy przy nim pozostanę. Ma chyba najdłuższy pędzelek , który może lekko utrudnić wykonanie kreski, dla mnie jest rewelacyjny, naprawde długo utrzymuję się na oku. Cena waha się 7-9 złotych

Przepraszam za jakość zdjęć postaram się to zmienić ;) i w najbliższym czasie pokazać jak wygląda każdy  z nich na mym oku a teraz mogę jedynie na ręku chociaż i tak pewnie nie do końca będzie widać wyrazistość tych kolorów

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten eyeliner z Wibo :) Nigdy mnie jeszcze nie zawiódł. Używam go od kilku lat i nie szukam zastępcy :)
    Poza tym kosztuje tylko 7-8 zł i jest 100x lepszy niż eyeliner z Revlonu za 30 zł.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linery z Wibo bardzo lubię, szczególnie upodobałam sobie ten w kolorze brązowo- złotym:))

    OdpowiedzUsuń