piątek, 22 lutego 2013

Moja pielęgnacja twarzy

Do pielęgnacji twarzy potrzebuję żelu do twarzy, toniku i kremu do twarzy na dzień ;)



Bebeauty Żel pod prysznic cera mieszana i normalna - 5,49zł Biedronka
Lirene Tonik nawilżająco-oczyszczający- 11,99zł Rossmann
Nivea- Krem odświeżający do twarzy - 14.99zł Rossmann

Twarz myję letnią wodą, po umyciu używam toniku dla jeszcze lepszego oczyszczenia i po chwili aż tonik wsiąknie w skórę nakładam krem nivea, a na usta nawilżam zwykłym kremem Nivea :)
No i po 10 minutach wkraczam do akcji i rozpoczynam makijaż :)) 

Polecam wam wszystko co wymieniłam ;D
Szczególnie toniki z Lirene, są naprawdę dobre, i to co jest napisane to spełnia swoje kryteria. Wcześniej miałam fioletową butelkę do cery mieszanej. Ten tonik i nawilża i oczyszcza, nie pozostawia wyschniętej buzi , lecz ładnie gładką i pachnąca :)

Jest dobry bo dla każdego rodzaju cery, nie zawiera alkoholu, jak każdy tonik ma za zadanie usuwać pozostałości po makijażu i faktycznie usuwa, bo zazwyczaj wacik mam jeszcze brudny po wieczornym zmywaniu makijażu, może to świadczy o tym, że ten żel do twarzy nie jest do końca taki oczyszczający, albo po prostu po każdym żelu i tak lepiej użyć tonik dla oczyszczenia i to spełnia ;))

Wyciąg z aloesu, ekstrakty z ogórka i lipy w połączeniu dają nawilżenie i jak jest napisane w " jak działa? "
połączenie tych składników nie daję uczucia "ściągnięcia"

Mój poprzedni tonik był z Ziaji był słaby, też niby zapewniał oczyszczenie, odświeżenie, rozjaśnienie ale był dla mnie do bani, w ogóle tego nie robił i było to uczucie ściągania. 

Polecam wam Dziewczyny, jakikolwiek z Lirene Tonik :)) 

Krem z Nivea odświeżający krem i nawilżający używam już od paru lat, póki co nie zmieniam kremów z firmy Nivea, bo dla mnie spełniają taką rolę jakbym chciała, mam cerę mieszaną więc kupuje do takiej cery, i niestety do cery suchej nie wypowiem się :( Kremy kosztują około 15 zł, to nie tak dużo, a oprócz nawilżenia bardzo ładnie pachną. 


Krem jest gęsty, nie trzeba go dużo nakładać a co za tym idzie starcza na naprawdę długo.. Ma ładne opakowanie, szklane, więc zawsze można potem coś przelać do niego bo jest szczelny ;))
Pozostawić na twarzy około 10 minut i można się malować :) chociaż szczerze zdarza mi się już po jakiś 4 minutach malować gdy nie bardzo mam czas, bo np zaspałam :P

Uważam, że połączenie żelu toniku kremu daje pożądany efekt ;))

A wy czego używacie do porannej pielęgnacji twarzy? ;) z chęcią poczytam waszych wypowiedzi :))

1 komentarz: