piątek, 22 lutego 2013

Original Source i Alterra

Chciałabym podzielić się z wami opinią na temat żelu pod prysznic i balsamu do ciała ;))

Najpierw zacznę od żelu pod prysznic, po pierwsze skusiłam się na zakup tego żelu ponieważ pięęęęęęęknie pachnie ma się ochotę go zjeść, stałam w Rossmanie i wąchałam wszystkie chyba z 15 minut hehe :D ja wybrałam Malina-Wanilia, ale mam też Mango, kupiony przez brata:P

Cała łazienka pachnie podczas mycia;)) Jest na bazie naturalnych składników to plus, ale szczerze powiem wam, że opłaca się go tylko i szkoda mi to mówić dla zapachu,bo zapowiadał się nieźle,można go wąchać wąchać i wąchać, poza tym w ogóle go nie czuć na ciele, dosyć szybko schodzi, więc na długo nie starcza.


Słabe zdjęcia, ale to tylko dla pokazania jak wygląda ;))
Jak widzicie jest leciutko pudrowy praktycznie przezroczysty..ale to chyba nie ma znaczenia:)

Koszt Żelu to około 9zł kupiony w Rossmanie, według mnie to nawet dużo jak na żel, który tylko pachnie, ładnie mydli ale jak mówiłam bez zapachu na ciele..


No dobra już po umyciu nakładam Balsam do Ciała akurat u mnie różnie bywa, zazwyczaj kupuję inny, teraz skusiłam się na Alterre - Brzoskwinia i Liczi

Rossman - 4,19zł w promocji, normalnie kosztuje 5,99zł (chyba:) )

Balsam pięknie pachnie, dla mnie to bardzo ważne, często kieruje się zapachem i jak mi się podoba to biorę :)

Wygląda tak ;
 Produkt niemiecki dostępny tylko w Rossmanie 
Autor zapewnia, że balsam daje uczucie świeżości i nawilżenia i aksamitnie gładką - zgadza się ;)

Pięknie pachnie, minusem jest to, że zawiera alkohol, i bardzo długo się wchłania ale naprawdę pozostawia świeży zapach bardziej czuć liczi :)


Naturalne składniki, nie zawiera silikonów i parafiny, nie jest badany na zwierzętach bardzo duży plus ;)
Nie zawiera syntetycznych barwników, konserwantów :)

Tak wygląda po kilku wcieraniach

a tak po kilkunastu 
Długo się wmasowuję naprawdę potrzeba mu trochę czasu ale polecam wam ze względu na zapach i naturalne składniki ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz