środa, 13 lutego 2013

Marion Ocet Malinowy

Ostatnio przeglądając blog Anwen, natknęłam się na ten o to produkt 

który postanowiłam zakupić i przetestować je na własnych włosach ;)
I po umyciu byłam bardzo zachwycona, moje włosy takie mięciutkie były, łatwo się rozczesały, gładkie i błyszczące, pachniały na początku delikatną malinową ale już nic nie czuje a myłam włosy o jakieś 12 ;)
Na opakowaniu napisane jest, że starczy na 5 użyć dla długich włosach, z związku z tym, że mam średnie i tak sobie obliczyłam to starczy mi na 8 razy :) Cena jak widzicie nie jest straszna, kupiłam ją w zwykłej drogerii, tylko tam znajdę takie cudeńka;) Wiecie co, ja bym mimo wszystko spróbowała i przekonała się na  swoich włosach czy podoba wam się taki efekt miękich włosów jak skóra niemowlaka hehe;))

Na każdą z was pewnie inaczej zadziała, ale póki co jestem zadowolona, póki co, będę jej używać, dopóki nie znajdę czegoś lepszego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz